Page URL: | |
Image URL: |
- por unha banda, na catalogación (hoxe, xa, obviamente, informatizada) dos fondos;
- por outra, na creación de ambientes lectores acolledores, mediante actividades de animación e fomento da lectura.
Sen embargo, cando xa levamos un tempo andando, a nosa oferta ten, necesariamente, que se diversificar:
- en primeiro lugar, non facelo así faríanos caír nunha rutina estéril e inútil;
- en segundo lugar (e máis importante que o anterior) faríanos adoptar unha postura desvencellada do mundo actual e do novo modelo de biblioteca escolar.
Unha vez realizadas esas tarefas "urxentes" citadas anteriormente, cómpre incorporar no noso traballo:
- programas de alfabetización tecnolóxica e informacional;
- experiencias de búsqueda informacional e de xeración de contidos dixitais;
- creación de clubes de lectura (presenciais ou virtuais) que fomenten o intercambio de experiencias;
- incorporación de dispositivos e contidos dixitais ó servizo de empréstito;
- participación das familias.
É dicir, nun segundo intre, a Formación de Usuarios e a Educación Documental deben tomar o relevo, empregando para iso recursos en liña (ademais dos materiais impresos tradicionais).
Isto é o que podemos concluír deste artigo titulado Aprovechar las TIC en la biblioteca infantil, que temos atopado en LecturaLab, da prestixiosa (e incuestionada) Fundación Germán Sánchez Ruipérez.
No hay comentarios:
Publicar un comentario